اردی نوشتی هاپیشنهاد کتاب

پلي ميان واقعيت و رويا؛ 5 كتاب نوشته شده بر اساس واقعيت

پلي ميان واقعيت و رويا- اردي نوشت

پلي ميان واقعيت و رويا؛

5 كتاب نوشته شده بر اساس واقعيت

دنياي شگفت‌انگيز داستان‌ها مي‌تواند پلي ميان دنياي واقعيت و جهان اسرارآميز روياها باشند؛ ما حقايق تلخ زندگي را با چاشني رويا پيوند مي‌دهيم و داستاني را حلق مي‌كنيم تا تجربه‌هاي خود را در اختيار يكديگر قرار دهيم. با ما در اين مسير شگفت‌آور همراه باشيد.

قطب نماي برنجي- شهر كتاب اصفهان

«قطب‌نماي برنجي»

رماني خواندني به نويسندگي الن باتلر، با الهام از يك رويداد واقعي؛ داستان شجاعت يك جاسوس خانم در جنگ جهاني دوم را روايت مي‌كند. ليلي سنت جيمز، جاسوس آمريكايي در تلاش است تا به تنهايي و با تكيه بر توانايي‌هاي خود در دل يك شب سرد زمستاني، اطلاعات خود را به دست متفقين برساند. كتابي كه به ترجمه آيدا كوچكي و توسط نشر كوله‌شتي به چاپ رسيده است.

 

نجات استخوان ها- شهر كتاب اصفهان

 

«نجات استخوان‌ها»

داستاني تاثيرگذار به قلم جسمين وارد، نويسنده آمريكايي، در مورد يك خانواده سخت‌كوش كه در تلاش براي مواجهه با چالش‌هاي سخت گردبادي كه بر فراز خليج مكزيك در حال شكل گرفتن است، مي‌باشند. كتابي كه به ترجمه سحر حديقه و توسط نشر مانيا هنر منتشر شده است.

 

 

 

من تنها زن صحنه بودم - شهركتاب اصفهان

«من تنها زن صحنه بودم» 

رماني تكان‌دهنده از مري بنديكت، نويسنده آمريكايي، در روايت از هدي لامار كه با زيبايي مسحوركننده‌اش روي صحنه تئاتر و سينما بر تاريخ هنر تاثير مي‌گذاشت و در پشت صحنه، بر اتفاقات جنگ جهاني دوم و پيروزي كشورش تاثيرگذار بود. شاهكاري بي‌نظير از يك ستاره و دانشمندي كه اختراع پيشگامانه‌اش انقلابي در ارتباطات مدرن ايجاد كرد. كتابي كه به ترجمه گلي نژادي و توسط نشر ثالث به چاپ رسيده است.

 

 

«پائولا»

روايتي تلخ و شيرين به قلم ايزابل النده، نويسنده اهل شيلي كه داستان بيماري دخترش و گذشته‌ي پرفراز و نشيب خانواده‌اش را براي مخاطبين به زباني شيوا و دوست داشتني روايت مي‌كند. كتابي كه به ترجمه مريم بيات و توسط نشر سخن منتشر شده است.

پائولا- شهر كتاب اصفهان

 

جاسوس- شهر كتاب اصفهان

 

«جاسوس»

رماني به نويسندگي پائولو كوئيلو، نويسنده بزريلي، كه بر اساس سرگذشت واقعي ماتا هاري، نام مستعار يك رقصنده‌ي هلندي‌تبار است كه با پايه‌گذاري سبكي نوين در رقص، بسياري از تابوهاي زمانه‌ي خود را مي‌شكند و در اين ميان سوار بر موج جنگ جهاني اول و حوادث سياسي درگير ماجراهايي عجيب مي‌شود. كتابي كه به ترجمه شهرزاد ضيايي و توسط نشر پارسه به چاپ رسيده است.

داستان‌ها روياهايي خيال‌انگيز با جذابيت‌هاي فراوان هستند كه ما را در دل جهان خود غرق مي‌كنند و تصورات ما را به پرواز درمي‌آورند؛ پروازي با چاشني اغراق و هيجان كه اين دنياي جذاب را به ما معرفي مي‌كند.

زيستن و تجربه‌هاي واقعي ما، گاهي رنگ و بوي تازه‌اي به اين داستان‌ها مي‌دهند و واقعيت را با جهان خيال پيوند مي‌دهند و اين سرآغازي براي خلق هيجاني وصف‌ناپذير براي لذت بردن است.

 

شما نام كتاب زندگي خود را چه مي گذاريد؟

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا