اردی نوشتی هااردی نوشتپرفروش های کتابپیشنهاد کتاب

از حال بد به حال خوب؛ با اين پنج كتاب غيرممكن نيست!

از حال بد به حال خوب؛

با اين پنج كتاب غير ممكن نيست. با اين پنج كتاب غير ممكن نيست!

زمان‌هايي در زندگي همه ما وجود دارد كه شرايط بر وفق مراد ما نيست؛ از ميان تمام اين حال بدي‌ها، حال خوب را بايد جست‌وجو كرد… از ميان كلمه‌هاي كتابي اميدبخش، شايد هم در قلم نويسنده‌اي خلاق…

 

تلاش براي رهايي از بند روزمرگي‌هاي زندگي در گرو حال خوبي است كه ما آن را خلق مي‌كنيم..

به سادگي فنجاني چاي تا پيچيدگي سخن بزرگ‌مندان..

ما حال خوب را در كلمات و ميان سطرهاي كتاب جست‌وجو مي‌كنيم..

 

«كيمياگر»كيمياگر- پائولو كوئيلو- معرفي كتاب شهركتاب اصفهان

اگر در برهه‌اي از زندگي هستيد كه براي پيدا كردن معناي زندگي تلاش مي‌كنيد، خواندن اين كتاب را از دست ندهيد. شاهكاري به قلم پائولو كوئيلو، نويسنده معاصر برزيلي و از پرفروش‌ترين كتاب‌هاي دنيا كه داستان ماجراجويي جواني اسپانيايي در جست‌وجو گنجي مدفون را روايت مي‌كند.

 

«زندگي دومت زماني آغاز مي‌شود كه مي‌فهمي فقط يك زندگي داري» زندگي دومت زماني آغاز مي‌شود كه مي‌فهمي فقط يك زندگي داري- رافائل ژيوردانو-معرفي كتاب شهر كتاب اصفهان

اين كتاب براي افرادي كه همه لوازم را براي خوشبخت بودن دارند اما از درون اين احساس را ندارند، بسيار اثربخش خواهد بود. كتابي اثر رافائل ژيوردانو، نويسنده فرانسوي كه در آن زني را به تصوير مي‌كشد كه قصد دارد با سفري هيجان‌انگيز،‌ روال معمول زندگي و هرآنچه كه شاد بودن را از وي دور مي‌كند، تغيير دهد.

«شكلات»

كتابي براي كساني كه در زندگي خود به اميد نياز دارند. رماني نوشته ژوان هريس كه در آن داستان ورود زني زيبا به نام ويان روچر و شكلات‌فروشي جذابش در محله‌اي كوچك كه سال‌هاست چيزي در آن تغييري نكرده و مردمي را كه عاشق و شيفته‌ي آن شده‌اند را روايت مي‌كنند.

شكلات ژوان هريس- معرفي كتاب- شهركتاب اصفهان    زبان گل ها-ونسا ديفن باخ- معرفي كتاب- شهركتاب اصفهان

«زبان گل‌ها»

اين كتاب براي شناخت خود و عواطف و احساسات دروني بي‌نظير است. اثري به قلم ونسا ديفن‌باخ و از پرفروش‌ترين كتاب‌هاي نيويورك تايمز كه داستان زندگي و فرزندخواندگي دختري تنها را روايت مي‌كند.

«از حال بد به حال خوب» از حال بد به حال خوب- معرفي كتاب شهر كتاب اصفهان

در اين كتاب، موضوعِ داشتن حال خوب زير ذره‌بين روان‌شناسي قرار گرفته است. از حال خوب به حال بد، نوشته دكتر ديويد برنز، در زمينه شناخت درماني است. شناخت درماني يكي از روش‌هايي است كه در سطوح مختلف به حل مشكلات رواني افراد مي‌پردازد.

 

 

شما براي ما بنويسيد كه خواندن چه كتابي براي شما،‌ تغيير از حال بد به حال خوب بوده است؟

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا