متفرقه

معرفی پرفروش‌ ترین کتاب های روانشناسی سال ۲۰۲۲

همانطور که می‌دانید کتاب‌های روانشناسی جزو کتاب‌هایی هستند که همیشه مشتریان بسیار زیادی داشت و مردم به دلیل دستیابی به حال بهتر و روزگار خوش هر روز این کتاب‌ها را مطالعه کرده تا ناامیدی و افسردگی را از برنامه روزانه خود دور کنند. کتاب‌های روانشناسی و انگیزشی بر خلاف ظاهر ساده خود تاثیر بسیار زیادی بر جامعه و عوامل مختلف مانند روحیه، امید، شادی، حال خوب مردم در جامعه دارند. به همین دلیل در این متن قصد داریم پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم. به یاد داشته باشید.که خواندن یک کتاب روانشناسی خوب می‌تواند سرنوشت شما را تغییر دهد و نقطه‌ی پایانی برای دشواری‌های شما در زندگی باشد. حتماً خرید کتاب روانشناسی را امتحان کنید.

1. انسان در جستجوی معنا پرفروش ترین کتاب روانشناسی 

این کتاب به صورت واضح و مشخص بیانگر برقرار بودن یک مفهوم برای تعریف انسان در ادامه زندگی و نوع زنده ماندن یک انسان است. از گفته‌های این کتاب این مفهوم برداشت می‌شود که ادامه دادن زندگی به معنی زندگی کردن نیست و شما برای تحمل رنج‌ها، مشقت‌ها و ناراحتی‌های خود نیاز دارید این موضوع را درک کنید که زنده ماندن با زندگی کردن تفاوت دارد.

دکتر ویکتور فرانکل نویسنده کتاب انسان در جستجوی معنا با بیان این استراتژی تعریف جدیدی از انسان‌های مدرن را به دنیا ارائه کرده است. او توانست با تجربه دردناک و رنج آور خود در از دست دادن پدر، مادر. همسر و برادرش به درک جدیدی از مفهوم انسان و چگونگی تحمل فشار و درد در زندگی برسد. به همین دلیل در سال‌ ۲۰۲۲ کتاب دکتر فرانکل که بیانگر این تجربه بوده از پرفروش‌ترین کتاب‌ها برای تعریف اراده‌های معطوف و به معنا بر انسان شمرده می‌شود. اگر شما برای پیش بردن روزگار و تحمل تجربه‌های دردناک خود نیاز به معنی جدیدی از زندگی دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را از دکتر فرانکل حتماً خریداری کنید. برای خرید کتاب انسان در جستجوی معنا به فروشگاه ادریبهشت بوک مراجعه کنید.

2. کتاب هنر شفاف اندیشیدن

اگر شما به دنبال کلید یافتن شادمانی و مسیرهایی هستید که قطعاً به موفقیت و خوشبختی برسید؛ ما به شما این کتاب را پیشنهاد نمی‌کنیم. زیرا پایه و نگرش این کتاب بر اساس نمایش تفاوت عملکردهای انسانی و ایجاد شبکه‌های خلاقانه به ذهن خواننده می‌باشد. در واقع شما با خواندن این کتاب دچار خطاهای ذهنی و به چالش کشیدن ذهن خود خواهید شد. به تدریج متوجه می‌شوید افکار کارکردهای متفاوتی در زندگی دارند.

برخی از این افکار خطا بوده و برخی از آنها باعث شفافیت زندگی شما خواهد شد. اگر شما می‌خواهید افکار درست را درک کنید با خواندن این کتاب می‌توانید به راحتی فرایند اندیشیدن و دام‌هایی که بر ذهن شما اثر می‌گذارد را شناسایی کنید. کتاب هنر شفاف اندیشیدن از رولف دوبلی در واقع سعی دارد به شما اشتباه‌های شناختی را معرفی کند و با روش اصولی و هوشمندانه تفکر شما را تا پایان این کتاب تغییر دهد. شما در انتهای این کتاب می‌توانید دنیا را به شکل دیگری تصور کنید. به همین دلیل می‌توان گفت اگر به دنبال خرید پرفروش‌ترین کتاب روانشناسی سال ۲۰۲۲ هستید کتاب هنر شفاف اندیشیدن بهترین اثر برای شما می‌باشد. برای خرید کتاب هنر شفاف اندیشیدن به فروشگاه اردیبهشت بوک مراجعه کنید.

3. اثر چگونه کمال گرا نباشیم؟

نویسنده کتاب، استفان گایز، قصد دارد بد بودن ویژگی کمال گرا بودن را و آسیب‌های جدی آن را به صورت کامل بیان کند. از دید این نویسنده کمال گرایی در دنیایی که پر از نا کاملی است مانند یک تله می‌باشد. این تله می‌تواند انسان را گرفتار توهم برتر بودن کند و مانع پیشرفت او شود. بیشتر انسان‌ها تصور دارند که کمال گرا بودن یک ایده آرمانی است. اما کمال گرا بودن ذهن شما را اسیر خواهد کرد. این مسئله باعث می‌شود شما ترس از پیشرفت داشته باشید. این طرز فکر جرقه‌ای برای استفان گایز بود که اثر چگونه کمال گرا نباشیم را ارائه داد.

کتاب چگونه کمال گرا نباشیم به شما تک تک دغدغه‌ها و موانع فکری یک کمال گرا را معرفی خواهد کرد. شما به راحتی با خواندن آن متوجه خواهید شد که آیا ویژگی کمال گرا بودن را دارید یا خیر. همچنین در صورتی که شما یک انسان کمال گرا باشید با خواندن این کتاب به راحتی می‌توانید از راه حل‌های آسان و عملی برای رفع نشخوارهای ذهنی، انتظارهای غیر واقعی، نگرانی‌ها و محدودیت‌های ذهنی خود بهره ببرید. برای خرید کتاب چگونه کمالگرا نباشیم به فروشگاه اردیبهشت بوک مراجعه کنید.

 4. کتاب باشگاه پنج صبحی ها از کتاب های پرفروش روانشناسی

اثر باشگاه پنج صبحی‌ها در بین کتاب های روانشناسی توسط رابین شارما ارائه شده است. باشگاه پنج صبحی‌ها یک الهام بسیار بزرگ برای یک زندگی هدفمند کارآفرین و ایجاد‌کننده سرمایه برای شما می‌باشد. در این کتاب رابین شارما به شما کمک خواهد کرد که سحر خیز باشید تا کامروا شوید. البته قابل ذکر است که اثر باشگاه پنج صبحی‌ها تنها به زود بیدار شدن شما در زندگی کمک نمی‌کند. می‌تواند راه حل‌های متفاوتی را برای حل مشکلات و گفتگو با یکدیگر به شما پیشنهاد کند. همچنین اگر شما به زندگی نابغه‌ها و بزرگ‌های تجارت یا افراد موفق در زمینه‌های مختلف توجه کنید متوجه می‌شوید که تمامی این افراد سحرخیز هستند.

اگر شما نیز می‌خواهید مانند این افراد موفق راه درست را در زندگی خود پیش بگیرید. می‌توانید از باشگاه پنج صبحی‌ها با یک فرمول بسیار ساده سحرخیز بودن را فرا بگیرید. با کمک آن برنامه‌ریزی، راهکار‌های خلاق، چگونگی گفت و گو کردن و چگونگی کسب آرامش را به دست آورید. برای خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها به فروشگاه اردیبهشت بوک مراجعه کنید.

5. اثر دوباره فکر کن

آیا تا به حال اثر دوباره فکر کن از آدام گرانت را خوانده‌اید؟ این کتاب با قلم آدام گرانت در واقع درباره کارهایی که شما می‌توانید در آن‌ها تجدید نظر داشته باشید نوشته شده است. همانطور که می‌دانید بسیاری از افراد اعتقاد دارند که اولین چیزی که به ذهن آنها می‌رسد باید عملی شود. اما آدم گران در این اثر به تغییر فکر شما در این زمینه کمک می‌کند تا بتوانید در کارهای خود درست فکر کنید و تصمیمات بهتری داشته باشید. زیرا هر تصمیم دارای هزاران خطای ذهنی است. شما باید بتوانید خطاهای ذهنی را از تصمیم درست تشخیص دهید. برای خرید کتاب دوباره فکر کن به فروشگاه اردیبهشت بوک مراجعه کنید.

6. مسئله مرگ و زندگی

همانطور که می‌دانید در کشور ایران مسئله مرگ و زندگی نوعی کنایه درباره یک مسئله مهم است. اما مرلین یالوم در این اثر مسئله مرگ و زندگی را به داستان زیبایی از خاطرات جالب یک زوج درمانگر الهام کرده است. از دید مریلین یالوم بسیاری از افراد همیشه مرگ را نادیده می‌گیرند و سعی می‌کنند از آن فرار کنند. اما روبرویی با مسئله مرگ نیاز به شجاعت دارد. در این صورت انسان می‌تواند یک زندگی بسیار عالی با تصمیمات درست داشته باشد. برای خرید کتاب مسئله مرگ و زندگی به فروشگاه اردیبهشت بوک مراجعه کنید.

7. زندگی خود را دوباره بیافرینید

 زندگی خودرا دوباره بیافرینید به قلم جانت کلوسکو است. از دیدگاه خیلی از افراد تغییر زندگی چندان کار آسانی نیست. اما شما با استفاده از الگوهای رفتاری مناسب و شناخت شخصیتی به راحتی می‌توانید زندگی خود را دوباره خلق کنید. در این اثر نمایش داده شده است که شما برای تغییر هر الگوی رفتاری در زندگی چه کوچک چه بزرگ باید به درون خود سفر کنید. تا بتوانید گره‌های کور رشته زندگی را باز کنید. درست است که این کار می‌تواند سخت یا حتی زمان‌بر باشد. اما تمامی مشکلات ما از درون خودمان ایجاد می‌شود و باید با برخورد و گفتگو مناسب با خود مشکلاتمان را حل کنیم. برای خرید کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید به فروشگاه اردیبهشت بوک مراجعه کنید.

8. زندگی خود را طراحی کنید

آیا تا به حال این مسئله برای شما پیش آمده است که بخواهید از زندگی خود فرار کنید یا در موقعیتی از زندگی قرار بگیرید که بخواهید آن را به صورت کامل از زندگی خود پاک کنید. زیرا لحظه به لحظه تجربه آن برای شما سخت است و نمی‌دانید که چگونه باید آن را رها کنید. در چنین موقعیتی به شما پیشنهاد می‌کنیم که کتاب روانشناسی زندگی خود را طراحی کنید  از نویسنده دیو ایوانز را مطالعه کرده تا بتوانید پاسخ تمامی سوالات خود را به راحتی پیدا کنید. برای خرید کتاب زندگی خود را دوباره طراحی کنید به فروشگاه اردیبهشت بوک مراجعه کنید.

در این اثر راه حل‌های رها کردن و رشد کردن در توانایی‌های فردی و مهارت‌های زندگی به صورت کامل ذکر شده است. شما با مطالعه‌ی آن می‌توانید موقعیت‌هایی که در آن‌ها ساکن و تغییر ناپذیر هستید را به راحتی رها کنید و دست به تغییر‌های بزرگ در زندگی بزنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا