اردی نوشتی هاپیشنهاد کتابداستان کوتاه

داستان كوتاه؛ راهي براي غلبه بر روزمرگي‌ها

داستان كوتاه؛ راهي براي غلبه بر روزمرگي‌ها

داستان كوتاه- اردي نوشت

داستان كوتاه گونه‌اي از ادبيات داستاني است كه نسبت به رمان يا داستان بلند، حجم بسيار كمتري دارد؛ نويسنده در آن، از دريچه‌اي خاص، زندگي يا حوادث گوناگون را روايت مي‌كند و به خواننده اين اجازه را مي‌دهد كه داستان‌هاي متفاوتي را تنها در چند صفحه كوتاه بخواند.

دنياي داستان‌هاي كوتاه، شيرين و خواندني‌اند؛ حلاوتي كه در لابه‌لاي كلمه‌هاي آن، شما را با روزمرگي‌هاي گاه تلخ اين روزها به خوبي آشتي مي‌دهند.

كوتاهي و گيرايي داستان كوتاه، ويژگي‌هايي بي‌نظير براي افرادي است كه وقت يا توانايي مطالعه داستان‌هاي بلند را ندارند و به نوعي ميان روزمرگي‌هايشان زمان كوتاهي را به خواندن داستان‌هاي كوتاه اختصاص مي‌دهند.

ما راه را براي شما هموارتر كرده‌ايم…

«يك درخت، يك صخره، يك ابر»يك درخت يك صخره يك ابر- داستان كوتاه

اين مجموعه شامل چهل و هشت داستان كوتاه از نويسندگان بزرگ جهان است و در ابتداي هر داستان مقدمه‌اي كوتاه از نويسنده به همراه اطلاعات بيوگرافي آن آمده است. داستان‌هاي گردآوري‌شده در اين مجموعه، حدود دو قرن تاريخچه داستان كوتاه را دربرمي‌گيرد.

«نيمه تاريك ماه»

مجموعه داستان‌هاي كوتاه هوشنگ گلشيري نويسنده معاصر و از بهترين داستان‌كوتاه‌نويسان ايراني است؛ او اين اثر را حاصل تمام زحمات خود در عصره داستان كوتاه مي‌داند.

«رفتيم بيرون سيگار بكشيم، هفده سال طول كشيد..»

اين كتاب به گردآوري و ترجمه آبتين گلكار، شامل هفت داستان كوتاه از نويسندگان بزرگ معاصر روسي است كه آن را به اثري خواندني و جذاب تبديل كرده است.

مجموعه نامرئي- داستان كوتاه

«مجموعه نامرئي»

اين مجموعه شامل 45 داستان كوتاه نويسنده بزرگ و مشهور آلماني زبان است. داستان‌هاي اين مجموعه، علاوه بر آلماني زبان بودن نويسندگان، تنوع در فرم و محتوا را نيز مد نظر قرار داده است.

«جزيره»

مجموعه داستان كانادايي به قلم آليسترمك لاود كه با تمركز بر روابط انساني،‌شامل داستان‌هايي تكان‌دهنده و سرشار از ويژگي‌هاي عاطفي و زباني با درون‌مايه خانواده و ارتباط بين نسل‌ها است.

«خوبيِ خدا»

اين مجموعه شامل 9 داستان كوتاه از نويسندگان بنام آمريكاي شمالي است كه توسط اميرمهدي حقيقت ترجمه و گردآوري شده است.

خوبي خدا- داستان كوتاه

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا